Support
Maila oss
Ring oss
TOPdesk
Ett år sedan tog vi steget till ärendehanteringsverktyget TOPdesk med en tydlig målsättning – att erbjuda våra avtalskunder en mer sammanhållen och transparent plattform för ärendehantering.
Genom vår självbetjäningsportal kan du enkelt:
- Registrera ärenden
- Följa upp befintliga ärenden
- Smidigt hantera on/offboarding av medarbetare
- Använda formulärbaserade beställningsflöden och mycket mer
- Lösa enklare ärenden, rutinuppgifter och hitta svar på frågor, samt hantera mindre komplicerade problem.
Vår självbetjäningsportal är nyckeln till effektivare informationshantering för er verksamhet. Upptäck hur smidigt ni kan samordna och hantera era processer med vår användarvänliga plattform.
Vad kan man förvänta sig av topdesk?
Och det här är bara början..
FAQ – Vanliga Frågor
Svar på vanliga frågor som kanske kan lösa ditt problem utan att ta kontakt med vår support. Om inte. Inga problem slå oss en signal eller skicka ett mail så hjälper vi dig.
IT Servicedesk
En Servicedesk gör det möjligt för slutanvändare att enkelt interagera med IT och hanterar alla typer av ärenden gällande behov av support och felanmälan samt beställning av varor eller behörigheter. De har som uppgift att hantera alla processer som ryms inom organisationens IT-policyer och riktlinjer. Funktionen definieras som en enda kontaktyta eller Single Point of Contact (SPOC) mellan IT-avdelningen/leverantören och kunderna.
Vad gör en IT Servicedesk?
Några viktiga ansvarsområden för en Servicedesk är: