Vi byter ärendehanteringssystem till TOPdesk

Muneris IT har länge sett behovet av att erbjuda sina kunder en samlingsyta för dem engagemang vi har med våra kunder. Där alla ärenden kan hanteras på ett mycket enklare och mer transparent sätt. Vi är därför mycket glada att från den 18 januari kunna erbjuda våra kunder en Självbetjäningsportal!

Via en självbetjäningsportal kan kunden själv:

· registrera ärenden

· följa upp befintliga ärenden

· enkelt hantera er on/offboarding av medarbetare

· ta del av formulärbaserade beställningsflöden med mera

Portalen gör det möjligt för dig att kunna hantera en del av dina enklare ärenden på egen hand. Du kan exempelvis utföra rutinuppgifter, hitta svar på frågor och lösa enklare problem. Mer info om självbetjäningsportalen hittar du på sidan support. Redan befintliga kunder har fått ytterligare information via mail. Om du inte hittar mailet i din inkorg, kolla skräpposten och annars mailar ni till oss på service@munerisit så hjälper vi dig.

Portalen är tillgänglig för alla våra avtalskunder from den 18 januari och nås enkelt via länken som du finner på sidan support.

Du når också portalen via genvägen på dit skrivbord som ser ut så här:

Inloggning till portalen, vanliga frågor och mer information hittar du via länken nedan.

Similar Posts

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *