Support & FAQ

Problem? Inga problem! – FAQ & Support

Få hjälp med din produkt eller tjänst. Nedan hittar du vanligt förekommande frågor i vår FAQ och vår support som gärna hjälper dig med dina IT frågor. Ring oss eller gör en felanmälan så återkommer vi så fort vi kan!

Vårt mål är att se till att vi har de tjänsterna som du behöver, och att utföra dem med absolut högsta kvalitet.

Felanmälan

FAQ – Vanliga Frågor

Svar på vanliga frågor som kanske kan lösa ditt problem utan att ta kontakt med vår support. Om inte. Inga problem slå oss en signal eller skicka ett mail så hjälper vi dig.

När du skickat in ditt ärende får du ett mail som bekräftar att vi mottagit det.
Du kan svara på det mailet och därmed komma i kontakt med den tekniker som arbetar med det.
Är ditt ärende av brådskande karaktär ber vi dig att ringa in till oss istället.

Det kan bero på flera orsaker:
1. distributören kan inte ge ett säkert leveransdatum.
2. om det är en dator som ska förkonfigureras hos distributören så kan vi inte garantera något leveransdatum då vi får ett spann 2-5 dagar.
3. det är en beställningsvara
.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc ullamcorper condimentum ultrices. Cras euismod ornare laoreet. Quisque vel efficitur quam, eu molestie odio.

Kontrollera att du är inloggad i Onedrive. Om problemet kvarstår kontaktar du oss.